Novointel Kontakt Podrška i servis Mreže Kontakt centri IP Telefonija Mobilnost
   
Promocije

Stock Sell
Avaya rješenja
IP telefonija
Contact Center
Objedinjene komunikacije
Poslovna mobilnost
Skype gateway
Avaya PROMO ERS
Upgrade Nortel centrale
LIP Projekt
Solarni sustavi i grijanje Radno mjesto

 
Contact center express

CRM IP Office CRM Avaya lista referenci
IP Office CRM rješenja

IP Office Customer Relationship Management (CRM) rješenja za mjerenje učinkovitosti procesiranja kontakata prema korisnicima. Avaya omogućava poduzećima da samostalno upravljaju svojim poslovnim procesima, smanjuju izgubljeno vrijeme te efikasnije obave više ulaznih i izlaznih poziva. Poduzeća sve više shvaćaju koju vrijednost pozivaoci daju dobroj usluzi. Najbolji način da diferencirate svoje poduzeće od konkurencije je da se fokusirate na kvalitetu usluge koja se pruža kupcima putem CRM korisničkih orjentirani izvještaja i cjelokupnih rješenja Kontakt Centara.

IP Office CRM rješenja dizajnirana su za korištenje u malim i srednjim poduzećima te su modularna. To znači da korisnici mogu uzeti i izabrati najvažnije funkcije za svoje poslovanje te pritom biti sigurni da će moći kupiti daljnje funkcionalnosti kad budu spremni za njihovo korištenje.

IP Office mogućnosti kontakt centra:

Compact Contact Center:

-Pregled u realnom vremenu
-Povijesni izvještaji
-Multimedijalni pristup (Email, Web-chat, Web Call-me)
-Outbound pozivanje
-Fiksni Wallboardovi
-PC Wallboardovi

VoiceMail Pro

-Napredni Voicemail
-Unified Messaging
-Auto Attendant
-Snimanje glasa
-Campaign Manager
-Queue Management

PhoneManager Pro

(Lite uključen u IP Office)

ACD routing

(uključen u IP Office)

CTI Link Lite / Pro

(Lite uključen u IP Office)

IP Office 500

 

IP OFFICE COMPACT BUSINESS CENTER

IP Office Compact Business Center je entry-level upravljački alat za korisnike s malim odjelima koji komuniciraju s kupcima, obično od 2-15 agenata. CBC pruža grafove o informacijama u realnom vremenu i povijesti (do 2 dana). Menađeri mogu na temelju real-time grafova o najviše tri odjela ili grupa te grafova o cijelom sustavu donijeti odluke što da se promijeni kako bi se poboljšala usluga kupcima. Informacije koje menadžeri dobivaju, odnose se na ključne indikatore o poslovanju – izgubljeni pozivi, slobodne ulazne linije, slobodni agenti, vrijeme u redu za čekanje i mnogo, mnogo više.

OPIS RJEŠENJA IP OFFICE CALL CENTRE


Compact Contact Center (CCC) predstavlja najnoviju generaciju rješenja za kontakt centre u malim i srednjim poduzećima. Menadžeri ovim rješenjem dobivaju povjesne izvještaje o korištenju, ali i real-time pregled svih aktivnosti u call centru. Potpuno integriran s ostalim dijelom IP Office proizvoda, CCC je dizajniran da omogući organizacijama da efektno upravljaju svojim odjelom koji komunicira s kupcima ili svojim kontakt centrom; te da poboljšavaju kvalitetu svojih usluga.
Fixed Wallboards - Fiksni wallboardovi omogućavaju da se statistika i poruke prikazuju svakome u pozivnom centru. Supervizor može svima slati ad-hoc poruke na wallboard kako bi im se priopćile bitne informacije ili prenijele obavijesti.
PC Wallboard - PC-bazirani wallboard omogućava agentu da vidi vlastitu statistiku, statistiku svoje grupe ili cijelog kontakt centra. Agenti mogu prilagođavati prikaz na monitoru tako da se informacija prezentira na njima najkorisniji način. Supervizori mogu postaviti specifične poruke koje se pojavljuju na PC Wallboardu, a koje mogu biti motivacijsko ili informacijsko sredstvo.
Additional Supervisor Positions - Dodatni supervizor – može se kupiti onoliko dodatnih supervizora koliko je potrebno. Omogućava nadgledanje kvalitete usluga koje se daju pozivateljima.
Report Designer - omogućuje supervizoru da kreira svoje vlastite izvještaje o aktivnostima u kontakt centru.
Agent Rostering interface - CCC radi s mnogo raznih aplikacija za planiranje rada agenata (izrada plana za smjene u kontakt centru) uključujući Blue Pumpkin i Qmax. Ovaj modul omogućava interoperabilnost ovih paketa s Compact Contact Center..
Wallboard funkcija omogućava da se fiksni wallboard i pc-bazirani wallboard upotrebljavaju u poslovanju što dopušta menadžeru i supervizoru da šalje motivacijske i informativne poruke agentima odnosno osoblju u prodaji.
CCC je potpuno integriran s ostalim proizvodima iz IP Office palete što omogućava izvještavanje o svim aspektima kontakt centra pa tako i funkcijama aplikacije Voice mail Pro. Proizvod se sastoji od seta potpuno integriranih modula koji dijele zajedničku bazu podataka s IP Office. Korist ovakvog pristupa je da postoji samo jedna točka za konfiguriranje pa je sustav jednostavnije koristiti i održavati nego putem tradicionalnih alata.
Sa fokusom se na management by exception, CCC omogućava prezaposlenim menadžerima i supervizorima da se koncentriraju na druge aspekte svojih odgovornosti, a da pri tome budu sigurni da će biti obavješteni kad nešto u CCC ne funkcionira kako treba. Mnogi tradicionalni `management informacijski sustavi` (MIS) pouzdaju se u prezaposlene supervizore koji cijelo vrijeme nadgledaju pozive na čekanju i agente. Avaya ima takav pristup koji omogućava Call Center View aplikaciji da radi, a informira supervizora samo onda kad problem nastane ili postoji mogućnost da nastane, odnosno postoji `upravljanje na temelju iznimki` (exception management). Alarmi se mogu postaviti na temelju 16 parametara, osiguravajući tako da će supervizor biti automatski obaviješten ukoliko se dogodi `iznimka` tj. greška. U međuvremenu supervizor može mirno nastaviti s drugim produktivnijim aktivnostima. Iscrpna i vrlo profesionalna grafička izvješća mogu se pokrenuti u bilo koje vrijeme, a daju detaljan pregled aktivnosti u call centru.

MULTIMEDIJALNI MODUL
CCC v4 omogućava poduzećima i odjelima da da upravljaju multimedijalnim kontaktima organizacije

Telefonija:

-Dolazna i odlazna
-Preko CLI sučelja izbacuje kontaktne informacije iz Microsoft Outlook aplikacije


Call-back funkcija sa weba
:

-iContact sučelje
-Povratna informacija po primitku obavjesti

E-mail:

-Interaktivna dostava informacija o korisniku
-Usmjeravanje prema pravilima
-Automatsko povratno informiranje pošiljatelja

Chat:

-Omogućuje korisnicima funkciju chat u stvarnome vremenu
-Omogućava agentima međusobnu interakciju

Out-of-the-box integracija sa Microsoft™ Back Office Za korištenje u profesionalnim kontakt centrima Najpogodnija TCO kalkulacija:

-Izgledom podsjeća na Microsoft Outlook aplikaciju
-Ujedinjeno sučelje za sve kontakt informacije
-Korisnici/agenti imaju pristup svim kontaktnim podacima stranaka unutar centralizirane baze

VOICEMAIL Pro


Omogućava funkciju IVR kao alternativu fizičkim operaterima u vrijeme povećanog telefonskog prometa i van radnog vremena
Biranje po imenu: pozivaoc bira ekstenziju/odjel koji treba po njegovom imenu.
Biranje po broju: pozivaoc bira ekstenziju/odjel koji treba po broju.
Pozivaoci slušaju objave ili informativne poruke (npr. Radno vrijeme).
Jednostavno postavljanje zahvaljujući Windows sučelju (import / export Call Flow funkcija).

     
Partneri

 

Novointel   |   Kontakt   |   Podrška i servis   |   Mreže   |   Kontakt centri   |   IP Telefonija  |   Mobilnost

Pratite nas na Facebooku     Twitteru    

Copyright Novointel d.o.o.  2011   |   All rights reserved