Kontakt centri

Kontakt centri

Call centar i usporedba s Contact Centrom

Učinkovitost Call Centra podrazumijeva da pozivatelji dobivaju točne, brze odgovore i tražene informacije u govornoj komunikaciji s agentom ili interaktivnim govornim uređajem (IVR). Pojava i sve masovnija upotreba Interneta; elektroničke pošte i drugih multimedijalnih tehnologija uvjetovali su brz prijelaz s tradicionalnog pozivnog centra u Contact Centar (kontaktni centar).

U usporedbi sa tradicionalnim Call centrom koji je klasični "pozivni centar" , kontaktni tj. Contact centar nudi sve vrste kontakata i interakciju između korisnika i agenta :

- elektronička pošta (E-Mail)
- Web stranice može i tzv Call-Back
- chat između korisnika
- agenata
- SMS poruke prijem / slanje
- IM (Instant messaging)

 

-Ojačana poslovna agilnost i sposobnost dobivanja trenutnih informacija, a korisnici će imati sve potrebne informacije gdje god se nalazili. Organizacija svake veće pa i manjih tvrtki će se moći lakše prilagođavati potrebama korisnika, a pritom ostvariti brojne prednosti pred konkurencijom, pa time i očekivano veću dobit.

-Poboljšano zadovoljstvo korisnika – Olakšanim pristupom potrebnim informacijama, će se moći brže odgovoriti svakom korisniku koji će biti zadovoljniji uslugom agenata.

-Ubrzano rješavanje problema - Inteligentne komunikacije dopuštaju brzu interaktivnu komunikaciju korisnicima po zahtjevu rješavanja problema , hitnih situacija isl, da se spoje sa drugim korisnicima u sustavu, te time ubrzavaju procese rješavanja problema

-Veća vrijednost uloženog novca – velika poduzeća i njihove podružnice su potrošile velika sredstva kroz posljednjih nekoliko godina na nove aplikacije i komunikacijsku tehnologiju. Njihova integracija u cjelovitu IP VPN infrastrukturu pruža znatno veći boljitak i brže ostvariv ROI nego da su implementirane pojedinačno svaki na svojoj lokaciji.