Novointel Kontakt Podrška i servis Mreže Kontakt centri IP Telefonija Mobilnost
   
Promocije

Stock Sell
Avaya rješenja
IP telefonija
Contact Center
Objedinjene komunikacije
Poslovna mobilnost
Skype gateway
Avaya PROMO ERS
Upgrade Nortel centrale
LIP Projekt
Solarni sustavi i grijanje Radno mjesto

 
Contact center express

CRM IP Office CRM Avaya lista referenci
Kontakt centri

Call centar i usporedba s Contact Centrom

Učinkovitost Call Centra podrazumijeva da pozivatelji dobivaju točne, brze odgovore i tražene informacije u govornoj komunikaciji s agentom ili interaktivnim govornim uređajem (IVR). Pojava i sve masovnija upotreba Interneta; elektroničke pošte i drugih multimedijalnih tehnologija uvjetovali su brz prijelaz s tradicionalnog pozivnog centra u Contact Centar (kontaktni centar).

U usporedbi sa tradicionalnim Call centrom koji je klasični "pozivni centar" , kontaktni tj. Contact centar nudi sve vrste kontakata i interakciju između korisnika i agenta :

- elektronička pošta (E-Mail)
- Web stranice može i tzv Call-Back
- chat između korisnika
- agenata
- SMS poruke prijem / slanje
- IM (Instant messaging)

 

-Ojačana poslovna agilnost i sposobnost dobivanja trenutnih informacija, a korisnici će imati sve potrebne informacije gdje god se nalazili. Organizacija svake veće pa i manjih tvrtki će se moći lakše prilagođavati potrebama korisnika, a pritom ostvariti brojne prednosti pred konkurencijom, pa time i očekivano veću dobit.

-Poboljšano zadovoljstvo korisnika – Olakšanim pristupom potrebnim informacijama, će se moći brže odgovoriti svakom korisniku koji će biti zadovoljniji uslugom agenata.

-Ubrzano rješavanje problema - Inteligentne komunikacije dopuštaju brzu interaktivnu komunikaciju korisnicima po zahtjevu rješavanja problema , hitnih situacija isl, da se spoje sa drugim korisnicima u sustavu, te time ubrzavaju procese rješavanja problema

-Veća vrijednost uloženog novca – velika poduzeća i njihove podružnice su potrošile velika sredstva kroz posljednjih nekoliko godina na nove aplikacije i komunikacijsku tehnologiju. Njihova integracija u cjelovitu IP VPN infrastrukturu pruža znatno veći boljitak i brže ostvariv ROI nego da su implementirane pojedinačno svaki na svojoj lokaciji.

     
Partneri

 

Novointel   |   Kontakt   |   Podrška i servis   |   Mreže   |   Kontakt centri   |   IP Telefonija  |   Mobilnost

Pratite nas na Facebooku     Twitteru    

Copyright Novointel d.o.o.  2011   |   All rights reserved